Kauppiaan ehdot


Maksutavat

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.



Mash

Maksuaikaa juuri sen verran kuin tarvitset

Kun maksat ostoksesi Mashin laskulla tai osamaksulla, saat joustavasti maksuaikaa. Molemmat ovat kotimaisia, turvallisia ja helppoja maksutapoja. Valitse vain kassalla Mash-lasku tai -osamaksu – miten sinulle parhaiten sopii.

Mash-lasku

  • Perinteinen paperilasku on helppo ja luotettava maksutapa.
  • Saat 14 päivää korotonta maksuaikaa.

Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: laskun saatuasi voit helposti muuttaa maksutapasi osamaksuksi.

Mash-osamaksu

  • Osamaksulla maksat hankintasi turvallisesti ja näppärästi erissä.
  • Voit valita maksu ajaksi joko 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.
  • Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein. Maksaminen hoituu siis kuukauden välein nopeasti ja helposti.
  • Käsittelymaksu 3,90 €/kk, vuosikorko 19,90 %, ei muita kuluja.

Esimerkki: Arvoltaan 2 000 € ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk. Kokonaishinnaksi tulee 2 265,75 € (sis. kaikki kulut).

Kysyttävää laskutuksesta?
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään:
asiakaspalvelu@mash.com tai puh. 0800 94580
ma–su 24 h, puhelu on maksuton

Maksutapaehdot

Mash-ostokset rahoittaa Mash Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9). Olemme vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Mash-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10 000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan
30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 2 000 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk. 

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai  osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään tai tunnistautua pankkitunnuksillaan.

www.mash.com

Asiakaspalvelu palvelee 24 h/vrk
Puh.0800 94580
(ma–su 24 h, puhelu on maksuton)

asiakaspalvelu@mash.com
LUOTONANTAJA
Mash Finance Oyj



Lasku (yritysasiakkaat)


Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun.
Ota tällöin yhteyttä meihin sähköpostitse.

Maksuehto: 14 päivää netto

Viivästyskorko: 7%

Huomautusaika: 7 päivää

Huomautuslaskun lähettämisestä veloitamme 10 euron lisämaksun.



Toimitustavat


  • Kirje 2,90e         

Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen. Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, jos se on liian kookas.


  • Postipaketti 5,95e         

Nouda tilauksesi valitsemastasi postista. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green-lähetys. Katso postien sijainti.
Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii.


  • SmartPost paketti 5,95e    

Voit valita vapaasti, mihin SmartPost -noutopisteeseen paketti toimitetaan.
SmartPost -automaatit ovat käytettävissä viikon jokaisena päivänä,
lisätietoa Postin sivuilta.


  •  Postin toimitus työpaikalle tai kotiin 14,00e   

Ovelle-paketti jaetaan suoraan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä
klo 14 mennessä. Ennakkoilmoitusta ei ole. Mikäli et ole paikalla, tilauksesi on noudettavissa saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.


  • Matkahuollon Lähellä-paketti 5,95e

Paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa.
Paketti noudetaan saapumisilmoituksessa ilmoitetusta toimipisteestä. Paketti luovutetaan henkilötodistusta vastaan. Henkilöllisyyden voi todistaa ajokortilla, passilla tai poliisin myöntämällä henkilökortilla. Jos paketin noutaja on muu kuin osoitekorttiin merkitty vastaanottaja, täytyy paketin noutajalla olla mukana henkilötodistuksensa lisäksi valtakirja.


  • DB Schenker Noutopistepaketti 5,95e

Lähetys toimitetaan noutopisteeseen noudettavaksi (Esim K-Marketit ja R-Kioskit)
Saat ilmoituksen tekstiviestitse tai kirjeellä, kun paketti on noudettavissa lähimmästä noutopisteestäsi.


  • Nouto 0e     

Tuotteet ovat noudettavissa myös kotiosoitteestamme Simeonintie 17, 65300 Vaasa
Nouto ajankohta sovittava aina erikseen.



Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Palautukset

Ostaja on velvollinen tekemään palautuksen viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivää paketin vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa myyjä katsoo ostajan hyväksyvän tilauksen eikä ota palautusta vastaan. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa, käyttämättöminä, ehjinä ja alkuperäisen pakkauksen tulee olla vastaavassa kunnossa kuin se oli ennen pakkauksen avaamista.

Palautusoikeus ei koske asiakkaiden toiveiden mukaisesti valmistettuja tuotteita.

ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS = asiakas ilmoittaa asiakaspalautuksesta meille ja sen jälkeen laittaa postin kautta asiakaspalautuksena tilauksen meille takaisin.

2014 kesäkuun 13.päivän jälkeen on kuluttajasuojalain mukaan kauppiaalla oikeus periä asiakaspalautusmaksut asiakkaalta. Tämä koskee meillä paketin noutamatta jättämistä postista. Eli jos jätät paketin noutamatta postista, veloitamme siitä aiheutuneet lähetys- ja palautuskulut asiakkaalta = 12euroa.
Paketista tulee saapumisilmoitus tekstiviestitse sekä sähköpostitse, joten muista tarkistaa, että ne ovat tilatessa oikein!


Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi, tai puhelimella numerosta 045 851 7771. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Tarramaa ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Tarramaan kanssa. Tarramaa ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Tarramaahan, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi,
- Puhelimella numerosta 045 851 7771


Tietosuojaseloste 24.05.2018

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

Tarramaa (y-tunnus: 2454555-8 )

Simeonintie 17

65300 Vaasa

info@tarramaa.fi

Mitä tietoja minusta kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta.
Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen 

  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin 

  • Tilastollisiin tarkoituksiin 

  • Markkinointi tarkoituksiin 

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus 

  • Oikaisuoikeus 

  • Oikeus peruuttaa suostumus 

  • Poisto-oikeus


Yksityisyys

Sivustolla käytetään evästeitä (cookies). Evästeet ovat pieniä, käyttäjän tietokoneelle lähetettäviä ja siellä säilytettäviä tekstitiedostoja.
Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Tietoja käytetään palvelun käytön analysoimisessa, palvelun kehittämisessä ja verkkomarkkinointia varten.
Käytämme sekä ensimmäisen osapuolen (Tarramaa:n määrittämiä) että kolmannen osapuolen evästeitä (muun kuin Tarramaa:n määrittämiä evästeitä,
jotka välittävät tietoja kyseiselle kolmannelle osapuolelle, kun vierailet Tarramaa:n sivustossa).

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Halutessasi voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksissa.

Tarramaa:n evästeet

Ensimmäisen osapuolen evästeitä (Tarramaa:n asettamat evästeet) tarvitaan joidenkin sivuilla olevien lomakkeiden toimintaan (esimerkiksi tarjouslomake, yhteydenottolomake).
Emme käytä evästeitä henkilöllisyytesi selvittämiseen ja tiedot eivät ole yhdistettävissä henkilötietoon, ellet vapaaehtoisesti lähetä meille näitä tietoja.
Lisäksi ensimmäisen osapuolen evästeitä tarvitaan päivittäjien kirjautumisessa sivuston ylläpitokäyttöliittymään.

Kolmannen osapuolen verkkoanalytiikkaratkaisujen toimittajat

Sivujemme sisällön ja käytettävyyden kehittämiseksi käytämme sivustollamme kolmannen osapuolen evästeitä (Google Analytics),
joiden avulla saamme tietoja esimerkiksi sivustomme käytöstä, sivustollamme vierailevien käyttäjien päätelaitteista ja selaimesta.

Kolmannen osapuolen yhteisöliitännäiset ja markkinoinnin kohdentaminen

Sivuillamme on linkkejä kolmannen osapuolen palveluihin sekä yhteisöliitännäisiä, kuten Facebook, Instagram, Youtube.
Näiden sisältö tulee suoraan kolmannen osapuolen palvelusta ja nämä kolmannet osapuolet voivat kerätä tietoa kävijän vierailusta kulloinkin voimassaolevien yksityisyydensuojaa koskevien ehtojensa mukaisesti.