Kauppiaan ehdot

Maksutavat

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.


Collector lasku ja osamuaksu

Collectorin laskutuslisä on 2,95€

Collectorin lasku- ja osamaksun ehdot: TÄSTÄ

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot: TÄSTÄ


Verifone Finland Oy

Vantaankoskentie 14

01670 Vantaa

Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

www.verifone.fi



Lasku (yritysasiakkaat)
Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun.

Maksuehto: 14 päivää netto

Viivästyskorko: 7%

Huomautusaika: 7 päivää

Huomautuslaskun lähettämisestä veloitamme 5 euron lisämaksun.

Toimitustavat


  • Nouto postista tai toimitus kirjeenä 2,90e         

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään 2-7 arkipäivän aikana maksun saapumisesta, canvas-taulut toimitetaan 5-7 arkipäivän aikana. Osa tuotteistamme mahtuu suoraan postilaatikkoon ja pakettina saapuvat tuotteet noudetaan lähimmästä postistasi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä.


  • SmartPost paketti 2,90e    

Voit valita vapaasti, mihin SmartPost -noutopisteeseen paketti toimitetaan.
SmartPost -automaatit ovat käytettävissä viikon jokaisena päivänä,
lisätietoa Postin sivuilta.


  •  Postin toimitus työpaikalle tai kotiin 14,00e   

Ovelle-paketti jaetaan suoraan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä

klo 14 mennessä.


  • MyPack Postnord 8,00e    

PostNordin MyPack-pakettipalvelu toimittaa tilauksesi nopeasti ja turvallisesti lähimpään noutopisteeseesi.

Noutopisteitä on 700 Suomen Lähikaupan liikeessä (Valintatalo, Siwa, Euromarket) sekä 400 Matkahuollon toimipistessä.

Etsi noutopiste

Lisätietoa Postnordin sivuilla. (linkki)


  • MyPack Postnord 14,00e    

PostNord toimittaa tilaamasi DPD-paketin kotiovellesi maanantaista perjantaihin klo 8-16. Toimitamme lähetyksiä myös iltaisin klo 16.30-21 Helsinkiin (pl. postinumerot 00190 ja 00890), Espooseen, Vantaalle, Kauniaisiin sekä Keravalle ja Tuusulaan (04200-04360).

- Jos vastaanottajaa ei tavoiteta yritetään lähetystä toimittaa kerran. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys palautuu terminaaliimme ja kuljettaja jättää ilmoituksen vastaanottajan postilaatikkoon. Vastaanottaja voi sopia uudesta toimitusyrityksestä ilmoituksessa olevien ohjeiden mukaisesti.

Toimitusvaihtoehtoja ovat:

• Uusi toimituspäivä

• Uusi toimitusosoite

• Toimitus valtakirjalla

• Nouto terminaalistamme.

Lähetystä säilytetään 7 vuorokautta terminaalissamme, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.


Seuraa lähetystäsi

Lisätietoa Postnordin sivuilla. (linkki)


  • Nouto 0e     

Tuotteet ovat noudettavissa myös kotiosoitteestamme Simeonintie 17, 65300 Vaasa
Nouto ajankohta sovittava aina erikseen.



Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Palautukset

Ostaja on velvollinen tekemään palautuksen viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivää paketin vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa myyjä katsoo ostajan hyväksyvän tilauksen eikä ota palautusta vastaan. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa, käyttämättöminä, ehjinä ja alkuperäisen pakkauksen tulee olla vastaavassa kunnossa kuin se oli ennen pakkauksen avaamista.

Palautusoikeus ei koske asiakkaiden toiveiden mukaisesti valmistettuja tuotteita.

ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS = asiakas ilmoittaa asiakaspalautuksesta meille ja sen jälkeen laittaa postin kautta asiakaspalautuksena tilauksen meille takaisin.

2014 kesäkuun 13.päivän jälkeen on kuluttajasuojalain mukaan kauppiaalla oikeus periä asiakaspalautusmaksut asiakkaalta. Tämä koskee meillä paketin noutamatta jättämistä postista. Eli jos jätät paketin noutamatta postista, veloitamme siitä aiheutuneet lähetys- ja palautuskulut asiakkaalta = 12euroa.
Paketista tulee saapumisilmoitus tekstiviestitse sekä sähköpostitse, joten muista tarkistaa, että ne ovat tilatessa oikein!


Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi, tai puhelimella numerosta 045 851 7771. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Tarramaa ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Tarramaan kanssa. Tarramaa ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Tarramaahan, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi,
- Puhelimella numerosta 045 851 7771