Kauppiaan ehdot


Maksutavat

Verifone BlueCommerce

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.


Collector lasku ja osamuaksu

Collectorin laskutuslisä on 2,95€

Collectorin lasku- ja osamaksun ehdot: TÄSTÄ

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot: TÄSTÄ


Verifone Finland Oy

Vantaankoskentie 14

01670 Vantaa

Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

www.verifone.fi


PayPal

Voit maksaa myös PayPal-tilisi saldolla tai PayPal-tiliisi liitetyllä maksu- tai luottokortilla. Lisätietoja saat täältä.


Lasku (yritysasiakkaat)


Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun.

Maksuehto: 14 päivää netto

Viivästyskorko: 7%

Huomautusaika: 7 päivää

Huomautuslaskun lähettämisestä veloitamme 5 euron lisämaksun.



Toimitustavat


  • Nouto postista tai toimitus kirjeenä 2,90e         

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet lähetetään 2-7 arkipäivän aikana maksun saapumisesta, canvas-taulut toimitetaan 5-7 arkipäivän aikana. Osa tuotteistamme mahtuu suoraan postilaatikkoon ja pakettina saapuvat tuotteet noudetaan lähimmästä postistasi. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä.


  • SmartPost paketti 2,90e    

Voit valita vapaasti, mihin SmartPost -noutopisteeseen paketti toimitetaan.
SmartPost -automaatit ovat käytettävissä viikon jokaisena päivänä,
lisätietoa Postin sivuilta.


  •  Postin toimitus työpaikalle tai kotiin 14,00e   

Ovelle-paketti jaetaan suoraan vastaanottajalle pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä

klo 14 mennessä.


  • MyPack Postnord 8,00e    

PostNordin MyPack-pakettipalvelu toimittaa tilauksesi nopeasti ja turvallisesti lähimpään noutopisteeseesi.

Noutopisteitä on 700 Suomen Lähikaupan liikeessä (Valintatalo, Siwa, Euromarket) sekä 400 Matkahuollon toimipistessä.

Etsi noutopiste

Lisätietoa Postnordin sivuilla. (linkki)


  • MyPack Postnord 14,00e    

PostNord toimittaa tilaamasi DPD-paketin kotiovellesi maanantaista perjantaihin klo 8-16. Toimitamme lähetyksiä myös iltaisin klo 16.30-21 Helsinkiin (pl. postinumerot 00190 ja 00890), Espooseen, Vantaalle, Kauniaisiin sekä Keravalle ja Tuusulaan (04200-04360).

- Jos vastaanottajaa ei tavoiteta yritetään lähetystä toimittaa kerran. Mikäli vastaanottaja ei ole paikalla, lähetys palautuu terminaaliimme ja kuljettaja jättää ilmoituksen vastaanottajan postilaatikkoon. Vastaanottaja voi sopia uudesta toimitusyrityksestä ilmoituksessa olevien ohjeiden mukaisesti.

Toimitusvaihtoehtoja ovat:

• Uusi toimituspäivä

• Uusi toimitusosoite

• Toimitus valtakirjalla

• Nouto terminaalistamme.

Lähetystä säilytetään 7 vuorokautta terminaalissamme, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle.


Seuraa lähetystäsi

Lisätietoa Postnordin sivuilla. (linkki)


  • Nouto 0e     

Tuotteet ovat noudettavissa myös kotiosoitteestamme Simeonintie 17, 65300 Vaasa
Nouto ajankohta sovittava aina erikseen.



Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.


Palautukset

Ostaja on velvollinen tekemään palautuksen viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivää paketin vastaanottamisesta. Muussa tapauksessa myyjä katsoo ostajan hyväksyvän tilauksen eikä ota palautusta vastaan. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa, käyttämättöminä, ehjinä ja alkuperäisen pakkauksen tulee olla vastaavassa kunnossa kuin se oli ennen pakkauksen avaamista.

Palautusoikeus ei koske asiakkaiden toiveiden mukaisesti valmistettuja tuotteita.

ILMAINEN ASIAKASPALAUTUS = asiakas ilmoittaa asiakaspalautuksesta meille ja sen jälkeen laittaa postin kautta asiakaspalautuksena tilauksen meille takaisin.

2014 kesäkuun 13.päivän jälkeen on kuluttajasuojalain mukaan kauppiaalla oikeus periä asiakaspalautusmaksut asiakkaalta. Tämä koskee meillä paketin noutamatta jättämistä postista. Eli jos jätät paketin noutamatta postista, veloitamme siitä aiheutuneet lähetys- ja palautuskulut asiakkaalta = 12euroa.
Paketista tulee saapumisilmoitus tekstiviestitse sekä sähköpostitse, joten muista tarkistaa, että ne ovat tilatessa oikein!


Viallisen tuotteen palautus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi, tai puhelimella numerosta 045 851 7771. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Tarramaa ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Tarramaan kanssa. Tarramaa ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Tarramaahan, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@tarramaa.fi,
- Puhelimella numerosta 045 851 7771


Tietosuojaseloste 24.05.2018

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot

Tarramaa (y-tunnus: 2454555-8 )

Simeonintie 17

65300 Vaasa

info@tarramaa.fi

Mitä tietoja minusta kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta.
Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen 

  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin 

  • Tilastollisiin tarkoituksiin 

  • Markkinointi tarkoituksiin 

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietojani säilytetään?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus 

  • Oikaisuoikeus 

  • Oikeus peruuttaa suostumus 

  • Poisto-oikeus


Yksityisyys

Sivustolla käytetään evästeitä (cookies). Evästeet ovat pieniä, käyttäjän tietokoneelle lähetettäviä ja siellä säilytettäviä tekstitiedostoja.
Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Tietoja käytetään palvelun käytön analysoimisessa, palvelun kehittämisessä ja verkkomarkkinointia varten.
Käytämme sekä ensimmäisen osapuolen (Tarramaa:n määrittämiä) että kolmannen osapuolen evästeitä (muun kuin Tarramaa:n määrittämiä evästeitä,
jotka välittävät tietoja kyseiselle kolmannelle osapuolelle, kun vierailet Tarramaa:n sivustossa).

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Halutessasi voit estää evästeiden käytön selaimesi asetuksissa.

Tarramaa:n evästeet

Ensimmäisen osapuolen evästeitä (Tarramaa:n asettamat evästeet) tarvitaan joidenkin sivuilla olevien lomakkeiden toimintaan (esimerkiksi tarjouslomake, yhteydenottolomake).
Emme käytä evästeitä henkilöllisyytesi selvittämiseen ja tiedot eivät ole yhdistettävissä henkilötietoon, ellet vapaaehtoisesti lähetä meille näitä tietoja.
Lisäksi ensimmäisen osapuolen evästeitä tarvitaan päivittäjien kirjautumisessa sivuston ylläpitokäyttöliittymään.

Kolmannen osapuolen verkkoanalytiikkaratkaisujen toimittajat

Sivujemme sisällön ja käytettävyyden kehittämiseksi käytämme sivustollamme kolmannen osapuolen evästeitä (Google Analytics),
joiden avulla saamme tietoja esimerkiksi sivustomme käytöstä, sivustollamme vierailevien käyttäjien päätelaitteista ja selaimesta.

Kolmannen osapuolen yhteisöliitännäiset ja markkinoinnin kohdentaminen

Sivuillamme on linkkejä kolmannen osapuolen palveluihin sekä yhteisöliitännäisiä, kuten Facebook, Instagram, Youtube.
Näiden sisältö tulee suoraan kolmannen osapuolen palvelusta ja nämä kolmannet osapuolet voivat kerätä tietoa kävijän vierailusta kulloinkin voimassaolevien yksityisyydensuojaa koskevien ehtojensa mukaisesti.